Splošni pogoji poslovanja

Informacije o splošnih pogojih poslovanja in politiki varstva osebnih podatkov Javnega zavoda Turizem Bohinj. 

Zavod za pospeševanje turizma

Stara Fužina 38
SI 4265 Bohinjsko jezero

Tel.: +386 (0)4 57 47 590
E-mail: [email protected]

Direktor: Klemen Langus 
E-mail: [email protected]

 

Davčna številka: SI84521147
Matična številka: 1510614000

Račun 1: IBAN SI56 0110 0600 0052 888 
(UJP – plačilni promet)

Račun 2: IBAN SI56 0700 0000 0806 257
(Gorenjska banka d.d., Kranj – gotovinski TR)

  • Lastnik in upravljavec spletne strani: Turizem Bohinj 
  • Leto izdelave: 2023
  • Izvedba spletne strani in tehnična podpora: WoodzSocial  
  • Avtorji fotografij: Mitja Sodja PhotographyMojca Odar

Izjava o dostopnosti se nanaša na spletno mesto promet.bohinj.si za katerega skrbi Turizem Bohinj.

Opis dostopnih vsebin:

  • Odzivno oblikovanje (prilagajanje postavitve vsebine ločljivosti zaslona).
  • Spletna stran ima razumljivo in konsistentno strukturo in navigacijo.
  • HTML koda spletne strani je pregledana in urejena, da ustreza zahtevam različnih naprav.
  • Stran je mogoče brez izgube informacij povečati do 200 %.
  • Povezave na strani so prepoznavne.
  • Kontrasti na spletni strani so primerni.
  • Spletna stran le izjemoma uporablja prikaz besedila na sliki.
  • Spletno stran je mogoče upravljati s tipkovnico.
  • Spletni obrazci so dostopni.
  • Spletna stran je optimizirana za bralnike.
  • Spletne strani ne vsebujejo utripajočih vsebin in so varne za uporabo za vse skupine uporabnikov, ki bi jim bliskovite spremembe in utripajoči elementi lahko povzročili reakcije ali napade.
  • Omogočeno je opremljanje slik z nadomestnim besedilom.
  • Omogočena je uporaba različnih ravni naslovov in vlog posameznih sklopov.

Stopnja skladnosti

Spletna stran promet.bohinj.si sledi standardu WCAG (Web Content Accesisibility Guidelines) 2.0. Skladnost po samooceni ustreza stopnji AA.

Nedostopna vsebina

Dostopnost spletišča nenehno spremljamo in sproti izboljšujemo posamezne elemente dostopnosti. Kljub temu nekatere objavljene vsebine ne izpolnjujejo vseh zahtev glede dostopnosti, kot jih določa Zakon o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij. Razlog je v nesorazmernem bremenu, ki ga organ ocenjuje s kadrovskim in finančnim bremenom, ki bi ga optimizirane zahtevalo.

Nedostopne vsebine:

  • Nekateri elementi nimajo vpisanega optimalnega alternativnega opisa. Vpisovanje alternativnega opisa za nazaj bi predstavljalo nesorazmerno breme, saj se večina objav nanaša na aktualno dogajanje, ki je že preteklo in ne bi imelo sorazmerne uporabne vrednosti za uporabnika. Novejši elementi imajo vpisan alternativni opis.
  • Nekatere multimedijske vsebine niso dostopne (manjkajo npr. podnapisi video vsebin). Za multimedijske vsebine posnete pred 23.9.2020 ureditev ni obvezna. Nekatere vsebine niso urejene iz razloga nesorazmernega bremena (6. člen Zakona o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij (ZDSMA)). Organ nesorazmerno breme ocenjuje s tem, da bi za organ nastale znatne finančne posledice, saj je obseg vsebine zelo velik. Poleg tega pa je večina vsebine takšne, da se spreminja in bi bilo težko zagotavljati ažurnost prevodov.
  • Skenirani dokumenti v PDF obliki (dokumentacija pri razpisih, infografike, vabila na določene dogodke ipd.), ki so lahko manj dostopni ali pa nedostopni za slepe, ki uporabljajo bralnik zaslona. 

Priprava izjave o dostopnosti

  • Datum objave Izjave o dostopnosti: 3.5.2023, na podlagi samoocene.
  • Zadnja posodobitev Izjave o dostopnosti: 30.5.2023

Povratne in kontaktne informacije

  • Če nam želite karkoli sporočiti ali pa vas zanima karkoli o dostopnih / nedostopnih vsebinah, nam lahko pišete na [email protected] ali nas pokličete na +386 (0) 4 574 75 90.  Na vaše obvestilo bomo odgovorili v najkrajšem možnem času oziroma v roku 8 dni od prejema vašega obvestila.

Izvršilni postopek

V primeru, da ugotovite odstopanja od določil Zakona o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij, lahko podate prijavo Inšpektoratu za informacijsko družbo po navadni ali elektronski pošti na naslov:

MINISTRSTVO ZA DIGITALNO PREOBRAZBO
Inšpektorat Republike Slovenije za informacijsko družbo
Davčna ulica 1
1000 Ljubljana
T: 01 555 58 48
E: [email protected]

Turizem Bohinj se trudi, da bi bile vse informacije na tej spletni strani vedno pravilne in ažurno osvežene. Kljub temu napak, zamud in nejasnosti ni mogoče izključiti. Turizem Bohinj zato ne prevzema odgovornosti za celovitost, kakovost in točnost objavljenih podatkov. V kolikor opazite kakšno nepravilnost, pa bomo hvaležni za vaše opozorilo.

Turizem Bohinj ne prevzema odgovornosti za kakršnokoli izgubo ali škodo, nastalo na podlagi uporabe katere koli storitve, informacije ali objavljene vsebine.

Pridržujemo si pravico do sprememb, dopolnitev, izbrisa, objave ali umika objave vsebin in pravnih obvestil (delno ali v celoti) brez posebne najave in ne prevzemamo nikakršne odgovornosti za posledice teh sprememb.

Hkrati opozarjamo, da nimamo vpliva na kakovost informacij in izvedbo dogodkov/programov/storitev/ponudbe “tretjih oseb” in hkrati ne odgovarjamo za njihovo vsebino in pravilnost, tudi ne za verodostojnost in dostopnost zunanjih vsebin in spletnih strani, do katerih lahko vodijo povezave z naše spletne strani. Hkrati je možno, da te zunanje vsebine in spletne strani ne spoštujejo enakih načel glede zasebnosti, varovanja osebnih podatkov ali etičnost vsebine, ki se jih drži Turizem Bohinj.

Uporabnik vse vsebine in storitve na spletnem mestu uporablja na lastno odgovornost.

Na družabnih omrežjih, s katerimi upravlja Turizem Bohinj, si pridržujemo pravico, da po svoji presoji in brez pojasnila spremenimo ali odstranimo katerikoli zapis, ki kakorkoli krši pravice drugih ali je na kakršenkoli način sporen.

Vse informacije in gradiva (teksti, dokumenti, grafike in fotografije) na spletni strani in v družabnih medijih so predmet avtorske ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine Turizma Bohinj in uporabljenih vsebin z njim povezanih partnerjev.

Dovoljena je izključno osebna, nekomercialna raba vsebin – prepisovanje, razmnoževanje ali druge oblike razširjanja vsebin v komercialne namene je dovoljeno zgolj z izrecnim pisnim dovoljenjem Turizma Bohinj. Pravna obvestilo se lahko kadarkoli spremeni in je za uporabnike zavezujoče v vsakokrat spremenjeni obliki.

Vsa vprašanja in pobude za vključitev informacij in turistične ponudbe na našo spletno stran, naslovite na [email protected]. Vsako pobudo bomo preučili ter se odločili o ustreznosti vključitve na spletno stran. 

Politika varstva osebnih podatkov

Namen politike varstva osebnih podatkov je seznaniti posameznike, uporabnike storitev, sodelavce, zaposlene ter druge osebe (v nadaljevanju: »posameznik«), ki sodelujejo s Turizmom Bohinj (v nadaljevanju: »organizacija«) o namenih, pravnih podlagah, varnostnih ukrepih in pravicah posameznikov glede obdelave osebnih podatkov, ki jih izvaja naša organizacija.

Cenimo vašo zasebnost, zato vaše podatke vedno skrbno varujemo.

Osebne podatke obdelujemo v skladu z evropsko zakonodajo (Uredba (EU) 2016/697 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o pretoku takih podatkov (v nadaljevanju: »Splošna uredba«), veljavno slovensko zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov in drugo zakonodajo, ki nam daje pravno podlago za obdelavo osebnih podatkov.

Politika varstva osebnih podatkov vsebuje informacije, na kak način naša organizacija kot upravljavec obdeluje osebne podatke, ki jih prejme od posameznika na osnovi pravnih podlag. 

Upravljavec osebnih podatkov je organizacija:

Turizem Bohinj
Stara Fužina 38
4265 Bohinjsko Jezero
Tel.: +386 (0)4 57 47 590
E-mail: [email protected]

Osebni podatek pomeni katero koli informacijo v zvezi z določenim ali določljivim posameznikom. 

Določljiv posameznik je tisti, ki ga je mogoče neposredno ali posredno določiti, zlasti z navedbo identifikatorja, kot je ime, identifikacijska številka, podatki o lokaciji, spletni identifikator, ali z navedbo enega ali več dejavnikov, ki so značilni za fizično, fiziološko, genetsko, duševno, gospodarsko, kulturno ali družbeno identiteto tega posameznika.

Organizacija zbira in obdeluje vaše osebne podatke na naslednjih pravnih podlagah:

  • obdelava je potrebna za izpolnitev zakonske obveznosti, ki velja za upravljavca;
  • obdelava je potrebna za izvajanje pogodbe, katere pogodbena stranka je posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ali za izvajanje ukrepov na zahtevo takega posameznika pred sklenitvijo pogodbe;
  • obdelava je potrebna zaradi zakonitih interesov za katere si prizadeva upravljavec ali tretja oseba;
  • posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, je privolil v obdelavo njegovih osebnih podatkov v enega ali več določenih namenov;
  • obdelava je potrebna za zaščito življenjskih interesov posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, ali druge fizične osebe.

V kolikor organizacija nima pravne podlage izkazane na osnovi zakona, pogodbene obveznosti ali zakonitega interesa, sme posameznika zaprositi za privolitev oz. soglasje. Tako lahko obdeluje določene osebne podatke posameznika tudi za naslednje namene, kadar posameznik poda za to soglasje:

  • naslov prebivališča in naslov elektronske pošte za namene obveščanja in komunikacije;
  • fotografije, video posnetki in druge vsebine, ki se nanašajo na posameznika (npr. objava slik posameznikov na spletni strani organizacije) za namene dokumentiranja aktivnosti in obveščanja javnosti o delu in dogodkih organizacije;
  • druge namene, za katere se posameznik strinja s privolitvijo.

Če posameznik poda soglasje za obdelavo osebnih podatkov in v nekem trenutku tega več ne želi, lahko zahteva prekinitev obdelave osebnih podatkov z zahtevkom po elektronski pošti na [email protected] ali z redno pošto TIC Bohinj, Stara Fužina 38, 4265 Bohinjsko jezero.

Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave na podlagi privolitve pred njenim preklicem.

Organizacija lahko obdeluje osebne podatke posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, v kolikor je to nujno za zaščito njegovih življenjskih interesov.

V nujnih primerih lahko organizacija poišče osebni dokument posameznika, preveri ali ta oseba obstaja v njegovi zbirki podatkov, preuči njegovo anamnezo ali naveže stik z njegovimi svojci, za kar organizacija ne potrebuje posameznikove privolitve.

Navedeno velja v primeru, ko je to nujno potrebno za zaščito življenjskih interesov posameznika

Organizacija bo hranila osebne podatke le toliko časa, dokler bo to potrebno za uresničitev namena, zaradi katerega so bili osebni podatki zbrani in obdelovani.

V kolikor organizacija podatke obdeluje na podlagi zakona, jih bo hranilo za obdobje, ki ga predpisuje zakon. Pri tem se nekateri podatki hranijo za časa sodelovanja z organizacijo, nekatere podatke pa je treba hraniti trajno.

Osebne podatke, ki jih organizacija obdeluje na osnovi pogodbenega odnosa s posameznikom, organizacija hrani za obdobje, ki je potrebno za izvršitev pogodbe in še 6 let po njenem prenehanju, razen v primerih, ko pride med posameznikom in organizacijo do spora v zvezi s pogodbo. V takem primeru hrani organizacija podatke še 10 let po pravnomočnosti sodne odločbe, arbitraže ali sodne poravnave ali, če sodnega spora ni bilo, 5 let od dneva mirne razrešitve spora.

Tiste osebne podatke, ki jih organizacija obdeluje na podlagi osebne privolitve posameznika ali zakonitega interesa, bo organizacija hranila do preklica privolitve ali do zahteve do izbrisa podatkov. Po prejemu preklica ali zahteve za izbris se podatki izbrišejo najkasneje v 15 dneh.

Organizacija lahko te podatke izbriše tudi pred preklicem, kadar je bil dosežen namen obdelave osebnih podatkov ali če tako določa zakon.

Izjemoma lahko organizacija zavrne zahtevo za izbris iz razlogov iz Splošne uredbe, kot so našteti: uresničevanje pravice do svobode izražanja in obveščanja, izpolnjevanje pravne obveznosti obdelave, razlogi javnega interesa na področju javnega zdravja, nameni arhiviranja v javnem interesu, znanstveno- ali zgodovinsko raziskovalne namene ali statistične namene, izvajanje ali obramba pravnih zahtevkov.

Po preteku obdobja hrambe mora organizacija osebne podatke učinkovito in trajno izbrisati ali anonimizirati, tako da jih ni več mogoče povezati z določenim posameznikom.

Organizacija lahko za posamezne obdelave osebnih podatkov na osnovi pogodbe o pogodbeni obdelavi zaupa pogodbenemu obdelovalcu.

Pogodbeni obdelovalci lahko zaupane podatke obdelujejo izključno v imenu upravljavca, v mejah njegovega pooblastila, ki je zapisan v pisni pogodbi oziroma drugem pravnem aktu in skladno z nameni, ki so opredeljeni v tej politiki zasebnosti.

Pogodbeni obdelovalci, s katerimi sodeluje organizacija so predvsem:

  • računovodske storitve in drugi ponudniki pravnega ter poslovnega svetovanja;
  • vzdrževalci infrastrukture (videonadzor, varnostne storitve);
  • vzdrževalci informacijskih sistemov;
  • ponudniki e-poštnih storitev in ponudniki programske opreme, storitev v oblaku (npr. Arnes, Microsoft, Google);
  • upravljalci družabnih omrežij in spletnega oglaševanja ter spletne analitike (Google, Facebook, Instagram ipd.).

Organizacija v nobenem primeru ne bo posredovalo osebnih podatkov posameznika tretjim nepooblaščenim osebam.

Pogodbeni obdelovalci smejo osebne podatke obdelovati zgolj v okviru navodil organizacije in osebnih podatkov ne smejo uporabiti za katerekoli druge namene.

Organizacija kot upravljavec in njeni zaposleni osebnih podatkov ne iznašajo v tretje države (izven držav članic Evropskega gospodarskega prostora – članice EU ter Islandija, Norveška in Liechtenstein) in v mednarodne organizacije, razen v ZDA, pri so čemer razmerja s pogodbenimi obdelovalci iz ZDA urejena na podlagi standardnih pogodbenih klavzul (tipske pogodbe, ki jih je sprejela Evropska komisija) in/ali zavezujočih poslovnih pravil (ki jih sprejme organizacija in potrdijo nadzorni organi v EU).

Organizacija za namene boljšega pregleda in nadzora nad pogodbenimi obdelovalci in urejenosti medsebojnega pogodbenega razmerja, vodi seznam pogodbenih obdelovalcev, v katerem so navedeni vsi konkretni pogodbeni obdelovalci, s katerimi organizacija sodeluje.

Spletna stran organizacije deluje s pomočjo t.i. piškotkov (angl. cookies). Na povezavi si lahko preberete podrobno politiko piškotkov

Piškotek je datoteka, ki shrani nastavitve spletnih strani. Spletna mesta piškotke shranijo v naprave uporabnikov, s katerimi dostopajo do interneta z namenom prepoznavanja posameznih naprav in nastavitev, ki so jih uporabniki uporabili pri dostopu.

Piškotki omogočajo spletnim stranem prepoznavanje, v kolikor je uporabnik že obiskal spletno mesto. Pri naprednih aplikacijah se lahko z njihovo pomočjo ustrezno prilagodijo posamezne nastavitve.

Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga uporablja posameznik – ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali popolnoma onemogoči.

Piškotki so temeljnega pomena za zagotavljanje posamezniku prijaznih spletnih storitev. Uporabljajo se za shranjevanje podatkov o stanju posamezne spletne strani, pomagajo pri zbiranju statistik o uporabnikih in obiskanosti spletnega mesta, itd. S pomočjo piškotkov ocenimo učinkovitost zasnove našega spletnega mesta.

Organizacija skrbi za informacijsko varnost in varnost infrastrukture (prostorov in aplikativno sistemske programske opreme).

Naši informacijski sistemi so med drugim zaščiteni s protivirusnimi programi in požarnim zidom. Uvedli smo ustrezne organizacijsko tehnične varnostne ukrepe, namenjene varstvu osebnih podatkov pred naključnim ali nezakonitim uničenjem, izgubo, spreminjanjem, nepooblaščenim razkrivanjem ali dostopom ter pred drugimi nezakonitimi in nepooblaščenimi oblikami obdelave.

V primeru posredovanja posebnih vrst osebnih podatkov, jih posredujemo v šifrirani obliki in zaščiteni z geslom.

Posameznik je sam odgovoren, da svoje osebne podatke posreduje varno in da so posredovani podatki točni in verodostojni. Organizacija se bo trudila, da bodo osebni podatki, ki jih obdeluje, točni in po potrebi ažurirani, občasno se lahko obrne na posameznika za potrditev točnosti osebnih podatkov.

V skladu s Splošno uredbo ima posameznik sledeče pravice iz varstva osebnih podatkov:

  • Zahteva lahko informacije o tem, ali imamo njegove osebne podatke in, če je tako, katere podatke imamo ter na kakšni podlagi jih imamo in zakaj jih uporabljamo;
  • zahteva lahko dostop do svojih osebnih podatkov, kar mu omogoča, da prejme kopijo osebnih podatkov, ki jih ima organizacija ter preveri, ali jih organizacija obdeluje zakonito;
  • zahteva lahko popravke osebnih podatkov, kot je popravek nepopolnih ali netočnih osebnih podatkov;
  • zahteva lahko izbris svojih osebnih podatkov, kadar ni razloga za nadaljnjo obdelavo oziroma kadar uveljavlja svojo pravico do ugovora glede nadaljnje obdelave;
  • ugovarja lahko nadaljnji obdelavi osebnih podatkov, kjer se organizacija sklicuje na zakoniti poslovni interes (tudi v primeru zakonitega interesa tretje osebe), kadar obstajajo razlogi, povezani s posameznikovim posebnim položajem; posameznik ima pravico kadarkoli ugovarjati, če organizacija obdeluje osebne podatke za namene neposrednega trženja;
  • zahteva lahko omejitev obdelave svojih osebnih podatkov, kar pomeni prekinitev obdelave osebnih podatkov, na primer, če posameznik želi, da organizacija ugotovi točnost ali da se preverijo razlogi za nadaljnjo obdelavo osebnih podatkov;
  • zahteva lahko prenos svojih osebnih podatkov v strukturirani elektronski obliki k drugemu upravljavcu, v kolikor je to mogoče in izvedljivo;
  • prekliče lahko privolitev oziroma soglasje, ki ga je podal za zbiranje, obdelavo in prenos svojih osebnih podatkov za določen namen; po prejemu obvestila, da je umaknil svojo privolitev, bo organizacija prenehala obdelovati osebne podatke za namene, ki jih prvotno sprejela, razen če organizacija nima druge zakonite pravne podlage za to, da to stori zakonito.

Če želi posameznik uveljavljati katero koli od prej navedenih pravic, lahko pošlje zahtevek po elektronski pošti na [email protected] ali Turizem Bohinj, Stara Fužina 38, 4265 Bohinjsko jezero.

Na zahtevo, ki se nanaša na pravice posameznika, bo organizacija odgovorila brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru v enem mesecu po prejemu zahteve. V primeru, da bi se ta rok ob upoštevanju kompleksnosti in števila zahtev, podaljšal (za največ dva dodatna meseca), boste o tem obveščeni.

Dostop do posameznikovih osebnih podatkov in uveljavljene pravic je za posameznika brezplačno. Vendar pa lahko organizacija zaračuna razumno plačilo, v kolikor je zahteva posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, očitno neutemeljena ali pretirana, zlasti če se ponavlja. V takšnem primeru lahko organizacija zahtevo tudi zavrne.

V primeru uveljavljanja pravic iz tega naslova bo morebiti morala organizacija od posameznika zahtevati določene informacije, ki mu bodo pomagale pri potrditvi identitete posameznika, kar je le varnostni ukrep, ki zagotavlja, da se osebni podatki ne razkrijejo nepooblaščenim osebam.

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova, oziroma v primeru, da posameznik meni, da so mu pravice kršene, se lahko za zaščito ali pomoč obrne na nadzorni organ, to je Informacijski pooblaščenec na spletni strani: www.ip-rs.si.

Če ima posameznik kakršnakoli vprašanja v zvezi z obdelavo svojih osebnih podatkov, se lahko vedno obrne na našo organizacijo preko elektronske pošte na [email protected] ali Turizem Bohinj, Stara Fužina 38, 4265 Bohinjsko jezero.

Vsaka sprememba naše Politike o varstvu osebnih podatkov bo objavljena na spletnih straneh organizacije: promet.bohinj.si in bohinj.si 

Z uporabo spletne strani posameznik potrjuje, da sprejema in soglaša s celotno vsebino te politike varstva osebnih podatkov.